Air Bank mění styl marketingu

Air Bank po dvanácti letech výrazně mění styl své marketingové komunikace. Novinky představila na novinářském večírku v Holešovicích, nový koncept představil šéf marketingu Oldřich Dostál.

Popichování mezi známou dvojicí televizních bankéřů střídá od 1. srpna 2023 nový komunikační koncept s názvem „I to se může stát“. Namísto poukazování na typické bankovní nešvary se v něm Air Bank zaměřuje na to, jak zjednodušováním všeho okolo peněz pomáhá klientům mít se lépe v jejich každodenním životě.

Mohou díky tomu dokonce zažít i zcela nepředvídatelné situace, které nové reklamní příběhy ztvárňují s pořádnou dávkou nadsázky a fantazie. V řetězci nečekaných událostí se tak jejich hrdinové mohou stát třeba i pány nově objeveného druhu tvorů na pustém ostrově nebo si otevřít hotel z přerostlé dýně.

„Náš nový komunikační koncept nám pomáhá kreativními způsoby ukazovat, na čem si zakládáme a co nás odlišuje od ostatních bank na trhu. Díky němu také můžeme konečně naplno předvést, že jsme bankou, která má své klienty opravdu ráda. A že vše, co pro naše klienty děláme, vede k tomu, aby měli se svými penězi jednodušší život a aby jich měli více. To, že je náš přístup správný, dlouhodobě dokazuje spokojenost našich více než 1,1 milionu klientů, která je ve srovnání s ostatními bankami vůbec nejvyšší. V nových reklamních příbězích navíc rozhodně neklademe meze fantazii, a může se v nich tedy stát opravdu cokoliv. Věříme proto, že budou diváky bavit stejně jako nás a že naše komunikace bude ve svém oboru i nadále patřit mezi nejlepší,“ uvádí Oldřich Dostál, marketingový ředitel Air Bank.

Banka ve svém novém komunikačním konceptu využívá takzvaný efekt motýlích křídel, často používaný například ve filmové tvorbě. Ten spočívá v myšlence, že i jediný malý skutek na začátku může spustit celý řetězec událostí a mít zásadní vliv na to, jak se věci na jeho konci vyvinou. I služby Air Bank jsou totiž o stovkách drobných i větších vylepšení, pomůcek a výhod, díky kterým mohou mít klienti banky třeba více volného času, méně starostí nebo větší úspory a tím v životě zažívat věci, které by jinak nezažili. V novém konceptu se bude Air Bank věnovat různým oblastem, ve kterých už dnes pomáhá klientům lépe pracovat s penězi. Jedná se například o spoření, půjčky, hypotéky, investice, odměny za placení anebo třeba o služby pro děti nebo podnikatele.

V nových televizních reklamách se i nadále objevuje herec Tomáš Měcháček, který Air Bank reprezentoval už v jejím původním komunikačním konceptu. Nově komentuje samotné dění, které se v reklamních spotech odehrává. V nich vedle dalších herců, kteří ztvárňují klienty, účinkuje například také smyšlený nový druh, na který hlavní hrdina jednoho z příběhů narazí během ztroskotání na pustém ostrově, anebo hlouček influencerů obdivujících hotel vytvořený z obří dýně. Nové reklamní spoty Air Bank v rámci jejího komunikačního konceptu „I to se může stát“ uvidí diváci televizních stanic Nova a Prima postupně od 1. srpna 2023.

Reklamní spoty z nového konceptu „I to se může stát“ :

Nová reklamní kampaň je výsledkem spolupráce kreativního dua Wilhelm Kinga, agentury Werk.camp a interního marketingového týmu Air Bank. Produkci zajišťoval Filmservice a režie se opět ujalo režijní duo Mods, tedy Martin Přikryl s Michalem Nohejlem.

Buďte první, kdo vloží komentář

Přidejte odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*