Conectart míří do finále v evropské soutěži

Petr Studnička

Společnost Conectart, přední český provozovatel kontaktních center, se opět zařadil mezi špičková evropská centra.

Již po páté v řadě postoupil v prestižní soutěži European Contact Centre & Customer Service Awards (ECCCSA) do finále. A to v kategoriích „Most Effective Application of Technology (EX)“ a „Best Use of Data & Insights“, a to za implementaci umělé inteligence do zákaznické péče. Slavnostní galavečer proběhne 21. listopadu v Londýně.

“Je pro nás obrovskou ctí postoupit do finále tak prestižní soutěže, jakou ECCCSA je. Každý rok je konkurence silnější a normy vyšší. Celý proces hodnocení, od detailních rozhovorů po obhajoby, je prověřením našich schopností v praxi. Porota, tvořená experty reprezentujícími globální trh, nastavuje vysoké standardy, kterým se snažíme vyhovět. Nejde jen o samotný úspěch v soutěži, ale o uznání našeho odhodlání, práce a neustálého hledání inovací. V soutěži se porovnáváme s elitou. Zjišťujeme tak, kde stojíme na mezinárodním poli. To je pro nás cennou zpětnou vazbou a motivací do budoucna,” říká generální ředitel Conectartu Petr Studnička.

Buďte první, kdo vloží komentář

Přidejte odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*