Raiffeisenbank je na českém trhu 30 let

Igor Vida

Raiffeisenbank vstoupila na český trh před 30 lety, v roce 1993. Začínala se dvěma pobočkami, v Praze a Českých Budějovicích, s 39 zaměstnanci. Nyní skupina Raiffeisen v České republice obsluhuje 1,9 milionu klientů a zaměstnává více než 3 600 zaměstnanců.

„Za třicet let jsme vybudovali čtvrtou největší bankovní skupinu v České republice s 1,9 milionem klientů a několik posledních let rosteme rychleji než jakákoliv jiná banka na českém trhu. Nejčastěji ze všech bank jsme za tu dobu získali ocenění pro klientsky nejpřívětivější banku a naši klienti jsou jedni z nejspokojenějších na českém trhu. Naše služby a produkty vyvíjíme a testujeme v přímé spolupráci s našimi klienty, patříme mezi lídry v oblasti digitalizace bankovních služeb i odpovědného bankovnictví. Nic z toho by nebylo možné bez našich klientů a zaměstnanců,“ říká Igor Vida, generální ředitel a předseda představenstva Raiffeisenbank.

Kvalitu služeb Raiffeisenbank potvrzují získaná domácí i mezinárodní ocenění. Mezi ta nejcennější patří jedenáct ocenění za posledních deset let v soutěži o Nejlepší banku a o Klientsky nejpřívětivější banku roku.

V posledních letech Raiffeisenbank přivádí nejvíce klientů ze všech českých bank, ale dlouhodobě roste i díky schopnosti integrace jiných finančních institucí nebo jejich klientů. Touto cestou se s Raiffeisenbank spojily eBanka, Zuno Bank, Raiffeisen stavební spořitelna a Equa bank. Raiffeisenbank zároveň v minulosti převzala retailovou klientelu Citibank nebo ING. 

„Rád bych na tomto místě poděkoval všem našim klientům za jejich přízeň. Je pro nás nesmírně povzbuzující, hluboce si jí vážíme a vždy budeme pracovat na tom, abychom si ji zasloužili i v budoucnu,“ dodává Igor Vida.

Raiffeisenbank je jedním z lídrů v digitalizaci bankovnictví, a to už od převzetí eBanky, první čistě online banky v České republice. I dnes mezi prvními představuje novinky v online bankovnictví, jakými jsou například Bank iD, špičkové zabezpečení nebo nejrychleji se rozvíjející mobilní aplikace na trhu. Stejně tak podporuje digitalizaci i pro své zaměstnance, kterým mimo jiné umožňuje plnohodnotnou práci z domova.

Raiffeisenbank patří i mezi průkopníky v oblasti odpovědného bankovnictví. Jako první finanční instituce ve střední a východní Evropě vydala v roce 2021 zelený dluhopis v objemu 350 mil. EUR a v lednu 2023 navázala vydáním udržitelných dluhopisů v hodnotě dalších 500 mil. EUR. Pro firmy nabízí ESG poradenství a specializované produkty. Dlouhodobě podporuje téma diverzity a žen na manažerských pozicích. V oblasti společenské odpovědnosti je Raiffeisenbank od roku 2017 hrdým generálním partnerem Národního divadla a aktivně už od jejího vzniku podporuje organizaci Dobrý Anděl pomáhající rodinám v nouzi. Systematicky podporuje finanční gramotnost dětí a veřejnosti ve spolupráci s webem Zlatka.in nebo v rámci projektu Bankéři do škol. 

„V pátek 5. května budou slavnostně vyzdobeny pobočky banky a každý příchozí klient dostane malou pozornost pro hezčí den. Narozeniny oslavíme i se zaměstnanci na celobankovním setkání, kde výročí 30 let na českém trhu spojíme s 30. výročím přelomového alba skupiny Lucie mimořádným koncertem této kapely. Další akce jsme připravili pro naše klienty i pro novináře,“ uvádí Tereza Kaiseršotová, tisková mluvčí Raiffeisenbank.

Buďte první, kdo vloží komentář

Přidejte odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*